Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Borowska Magdalena
(2)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Podgórska-Jachnik Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(5)
Czytanie
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Język
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Mowa
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pisanie
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Trudności językowe
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12312 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskursy Logopedyczne - Studia Logopeadica Thoruniensia)
Bibliografia przy pracach.
Prezentowane w niniejszej pracy nowe spojrzenie naukowo-badawcze służy lepszemu zrozumieniu zaburzeń komunikowania się osób ze spektrum autyzmu. Szczególnie cenne są implikacje praktyczne dotyczące stymulowania ich umiejętności komunikacyjnych. Proponowane narzędzia czy treningi umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla osób z autyzmem bez wątpienia przyczynią się do rozwoju nowoczesnej praktyki pedagogiki specjalnej. Monografia jest adresowana do pedagogów, logopedów, terapeutów, psychologów, rodziców dzieci ze wspomnianym spektrum, studentów pedagogiki specjalnej i tych osób, którym szczególnie bliskie jest zrozumienie złożoności zaburzeń komunikowania się osób autystycznych. Niniejsza książka stanowi znaczący i istotny wkład w rozwój pedagogiki specjalnej i logopedii, a także badań z zakresu komunikacji społecznej i językowej.Z recenzji dr hab. Katarzyny Pluteckiej, prof. UPProblematyka komunikacji omawiana jest tu z różnych perspektyw badawczych i w różnych aspektach, gdyż funkcjonowanie osób z zaburzeniami spektrum autyzmu to obszar, którym współcześnie zajmują się badacze i profesjonaliści reprezentujący różne dziedziny. Autorami tekstów są przedstawicie m.in.: pedagogiki specjalnej (w tym oligofrenopedagogiki), psychologii, logopedii, neurologopedii, seksuologii, pedagogiki wczesnoszkolnej, a zagadnienia komunikacji osób ze spektrum autyzmu omawiane są z punktu widzenia badacza i teoretyka oraz praktyka - niejednokrotnie w tej samej osobie.Z recenzji dr hab. Ewy Skorek, prof. UZ
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Publikacja adresowana jest do pedagogów, logopedów, terapeutów, psychologów, rodziców dzieci ze spektrum autyzmu, studentów pedagogiki oraz osób zainteresowanych prezentowaną problematyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16700 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej