28111
Książka
W koszyku
Indeks ISBN:
978-83-7587-153-1
Pojęcie i istota ADHD; Diagnozowanie i terapia dzieci z ADHD; Szkolne funkcjonowanie ucznia z ADHD; Percepcja uczniów przez nauczycieli - prawidłowości i konsekwencje; Metodologiczne podstawy badań wlasnych, analiza i interpretacja.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10724 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 169-185
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Pojęcie i istota ADHD; Diagnozowanie i terapia dzieci z ADHD; Szkolne funkcjonowanie ucznia z ADHD; Percepcja uczniów przez nauczycieli - prawidłowości i konsekwencje; Metodologiczne podstawy badań wlasnych, analiza i interpretacja.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej